PELAWAT SAYA

Friday, November 25, 2011

boleh ke aku hadapi satu keluarga ini?

fazli (abah ayan), hamidah (ibu ayan), farhan azman, farah, faris dan deeja......
boleh ke aku hadapi kesemua keluarga ini? aku tak bersedia apa pun.. mereka adalah keluarga yang sangat happemimg ( dapat tahu dari frahan azman) 
bole ke aku hadapi dorang??

tanpa ilmu pengetahuan yang luas..boleh ke?

i dont know how to pikat his mother and his family?
i have to prepare and make sure everthing okay.. i dont know how to prepared myself to make them love me..
so i need to be matured and relax, cool ..
i hope everything should be okay.. =)

p/s: mama disana doakan epa ya.. epa sayang mama..i love u only!! ayah jarang balik rumah.. kasih sayang da tak ada di antara kami ma..sejaka ayah kawen kami kehilangan kasih sayang ma..
kami tak ada tempat mengadu ma..
kami tak makan kalau kami tak ada duit ma..

semalam kami makan nasi telur dan kicap..
susah tak ada orang yang bernama " mama,mak dan ibu"

ma satu hari ayan pernah kata dengan epa " mesej lah ibu kalau ada pape" 
tapi epa masih takut nak mesej ibu die..epa uuba mesej.. epa tahu ibu die akan marah sebb mesej epa..
epa decide epa dah tak nak mesej ibu die..

" setiap iu lain2 ceritanya" mereka tak muah mengenali kita..epa rindu maama.kasih sayang mama..
uh hati tersentak ma.,=(

love u mama!



No comments:

Post a Comment