PELAWAT SAYA

Friday, September 23, 2011

good morning everyone..I,M GRADUATE NOW..





feel happy and sad sebab when i was finished study mama tak ada di sisi..herm..
but i have new life with someone special .. hopefully she can take care my father very well..
not pretend to be a kind girl infront of us..

today and yesterday ,wanie and i was slept at vila mas apartment. owner by miss rosenah.. my future mother.
for the first time aku rase macam anak orang berada duduk di kondo mewah, di lengkapi wifi,laptop,air cond.. sometime kita akan lupa akan asal usul kita..so aku harap aku tak macam tu..
aku bukan menilai dari segi harta dan hanya kasih sayang yang aku dan mereka perlukan.

 p/s : untuk arwah mama,, ma epa still sayang mama until the end of my breath.. no one can replace your place in my heart..

 p/s: hopefully ayah bahagia hingga akhir hayat..dan satu je kami minta ayah jangan lupa anak2 ayah perlukan kasih sayangayah sampai mati..

p/s: farhan..kita boleh kahwin bila bila masa yang kita nak..ayah da approve..hihiihi..really love you syg..

p/s: for aunty, take care of my father. and try to be a good wife and mother. we love my father so much..


p/s: adik-beradik: aku nak korang ada kat hari konvokesyen aku..aku tak nak sorang pun tak ada.. aku syg korang..

p/s: k.long aku minta maaf..

love all of you..always support me and i,m happy with you guys..hopefully we can take any challenge and tempuhi segala rintangan.. love you..=)

No comments:

Post a Comment