PELAWAT SAYA

Friday, September 23, 2011

akhirnya farhan azman berjumpa dengan ayah ku..

senang nya dalam hati hanya tuhan saja yang tahu..
yeah semalam ayah bertemu farhan azman(kekasih kesayangan ku) yeah..aku happy sangat2..
mama akhirnya ayan berjumpa ayah..

alhamdulilah ayah merestui hubungan kami..akhirnya..hihihi..
i love you ayah.. now your are really understand about me..

nak crita ni kisahnya:

malam semalam ayah tinggal kunci dalam kereta..so time tu pun aku nak keluar dengan ayan..n aku cuba lah amik kesempatan untuk menghantar kunci tu kat ayah bersama ayan..hahahhahahhha..then sampai shah alam..ayan pun salam ayah aku..ahh seronok dengan response yang okay..thanks a lot ayah..

and kita orang pun gerak ke satu tmpat untuk berbincang..
dalam masa yang sama aku telefon ayah aku..dan ayah aku terus telefon aku untuk lepak minum bersama di kedai kopi shah alam..

wah bahagia nya hanya aku saja yang tahu..terima kasih ya allah..mesti mama happy kat sana...

p/s: syg akhirnya kita dapat kan restu dari ayah.. ayg harap kita kekal..syg perlu berusaha keras untuk menghadapi ibu dan abah.. ayg syg abg seorang sahaja...=)

No comments:

Post a Comment