PELAWAT SAYA

Monday, February 7, 2011

raya cina...

hai semua..hehehhe,,,raya cina yang lepas aku balik kekampung menyambut hari cukur jambul
-hakimi abdul rauf-
anak buah yang paling aku sayang..ateh rindu akem sangat2,,hehehhe...tak nk berpisah dengan akem lepas ni..ateh syg akem sorng je..hehhe...lepas ni ateh balik mesti akem da besar kan..syg nya ateh kat akem..

nak cerita ni ..masa akem di cukur jambul die senyap je.macam tak ada apa2 yang berlaku .baik sgt..mungkin die ikut sikap bapa nya iaitu abg raufff...hihihiiihii..akem ni dari kecik memng baik minta da besar nanti jadi lah baik sangat2..ateh syg kat dia sangat2..bila da ada anak buah baru terasa sayang nya tu..hehehhe..
bila ateh pegang akem ateh rase best sangat..
nanti da besar ateh nk syg akem sgt2..hwehheh..syg nya arwah mak aku tak ada time akem potong jambul...
tak pe lah mungkin mak aku tengok dari jauh kan2..

mama nenek dengan ayah atuk syg akem sgt2 ..akem jangan risau ya syg..ateh,ayong,usu dan achik ada untk akem..
ATEH SAYANG AKEM!!
mama nenek dan ayah atuk serta m.yong,m.teh,usu,achik akan syg akem!!!


No comments:

Post a Comment