PELAWAT SAYA

Monday, January 31, 2011

isnin permulaan segala hari

uh..harini aku pergi kerja pukul 4 dan mungkin habis pukul 10 malam..em..harini tak lah bosan sangat..di temani dengan suara2 yang sangat bising..budak2 sekolah yang suka sgt main game.. tension dengar! tapi tak mengapa..
haahaha
harini kelas aku sangat pack..rehat 1 jam..macam biasa aku rehat pergi makan dan pergi surau untuk mengisi perut dan macam2 lagi.. hari ni juga aku malas nk buat kerja rumah antara kerja rumah ku adalah international buss.dan buss. ethic..sangat malas sebb aku tak faham .dan aku kerap tak datang ke kelas.mungkin lepas ni aku akan on time pergi kelas.. erm..harini juga aku makan nasi dengan ayam masak merah..dengan kuih pelita..

harini aku cuba tanya kat m.cik koop kat kolej aku tentang buss membe aku..iaitu cik EJAT ..isya allah kalau tak ada aral melintang ..soya die akan berlancar dengan lancar..dan lama2 aku tefikir untuk memasukkan soya nyer ke CC aku..hahhah..insya allah..
niat aku baik..kerana ingin membantu ..harap aku di berikan rezeki yang cukup..
amin..

pelajaran aku kali ni ..aku dapat kesegaran di dalam kelas kerana aku memang nk cergas dalam kelas untuk fokus semua subject..sebb aku da bnyak ketingglan.erm ...harini juga kau presentation tentang UDA holdings bersama 2 kawan yang lain iaitu lia dan ana.. aku yang nk cakap sebb aku tak wat keje pun time pembincangan hari tu.
insya allah sgn niat baik aku ni..aku dpt result yang best di akhir sem nanti..
kehidupan ni payah bila kita da banyak ketinggalan..contohnya macam aku ni lah..ketinggalan bnyk subjet di dalam kelas..semua nya aku tak faham...insya allah aku cuba untuk mengejar balik apa yang telah aku tinggalkan...

harini juga..aku meredah hujan di pagi hari ..gerimis mengundang lah katakan..heheheh...
aku sarungkan badan ku dengan baju sejuk syg ku..uh...sngt hangat..hahaha....
aku syg die taw..heheheh..
tadi pula die ber three G ngn aku..sungguh aku tak sangka..yeah!!!! hati  ni sngat suka dan gumbira..hahhahahahah


syg dia lah...
best kehidupan ku harini.tapi yang pasti aku malas nk buat kerja..haha
bye.

No comments:

Post a Comment