PELAWAT SAYA

Saturday, February 18, 2012

shell admin clerk..

ni lah pekerjaan baru ku. alhamdulilah dengan rezeki yang tersimpan allah subhanaallah taala telah memberikan aku rezeki yang tak pernah aku jangka yang aku akan dapat pekerjaan ni..
 aku bersyukur sangat..
dengan bantuan kawan baik ayan iaitu akmal sahmin aku telah dapat bantuan ni.. dengan usaha aku juga aku dapat pekerjaa ni alhamdulilah..


solat sunat dhuha!!

hye kawan2 meh nak kongsi sikit kat anda semua.. solat ni sangat mujarab kerana sy pernah dapat apa yang sy inginkan tanpa jangkaan saya..

buat pertama saya buat solat sunat dhuha sy dapat panggilan dari ayamas untuk interview..
yang kedua sy buat sy dapat panggilan dari tempat kerja sepupu saya dan malam nya pula sy dapat tahu yang sy dapat pekerjaan kat shell tu.. seronknya allah mengkabulkan doa sy.. sy akan berusaha lagi..

=)
thanks to akmal dan farhan azman i really love both of u..=)

No comments:

Post a Comment