PELAWAT SAYA

Wednesday, December 28, 2011

beraninya saya..

salam
semua blogger yang di kasihi..
harini tangan dan badan saya telah bertatu dan calar balar akibat persengketaan yang sangat melampau..
dulu dirembat oleh adik saya tapi harini saya di rembat oleh *****
saya rasa ,
otak saya da mula terkumpulnya darah beku..
sempat pula kepada si dia ..

'kalau saya mati saya nak awak tanam saya di sebelah pusara mama saya..
saya sangat merinduinya..

tiap kali berdoa saya sentiasa minta agar saya di pertemukan ibu saya..
sebab sy tak rela nak melakukan dosa sepanjang hidup saya..

sekarang kepala semakin berdeyut2..di sebabkan persengkataan tadi,,
saya sangat berani melawan kata2 **** saya..
beraninya saya..

dari dulu smapai sekarang saya macm ni lah..bila angin da dtg sy akan rembat betul2 tak kira lah dia siapa..

tapi sekarang sya sudah menyesal dengan perbuataan saya..saya jamin akan berjumpa dengan si dia untuk minta maaf..

syurga di bawah tapak kaki ibu, bila ibu da tak de ." syurga di bawah tapak kaki ayah..

salamm..kalau esok saya tak ada..sya harap saya dapat pergi dengan aman..
tapi saya terpikir kan dosa saya..

ampunkan epa ****..

No comments:

Post a Comment