PELAWAT SAYA

Sunday, February 13, 2011

malam ini nak buat apa?

online,online dan online..hehehehe...
sebelum online ..bercerita lah dengan akem..sseorang lelaki yang sangat tabah..aku hargai dia.. kenapa ya aku cakap dia tabah..sebab dia boleh handle semua nya..antaranya kawan, kekasih dan family..repsect dia kali ni..
yang aku tak boleh tengok adalah..die terlalu baik dengan kawan2 dia  tetapi kawan2 dia tak nmpak apa yang akem buat..ye lah contohnya menolong di kala temana 2 kesusahan,menolong kekasih yang kesusahana smpai diri dia sendiri pun terabai ,kelas tinggal dan macam2 lagi lah yang kau nmpak..aku bersyukur dapat kwn dengan dia..

ya aku sendiri nampak kesungguhan dia untuk kwan2 dan girlfriend.. dia pandai jaga hati semua pihak.dia tak pernah melukakan hati sesiapa pun..dan jarang aku nmpak dia marah melainkan dia benar2 marah..
even aku pun pernah berkawn dengan dia selama dekat 4 tahun lah juga.
dari segi perangai yang aku kenal dia ada lah sikit2 tapi aku tak aibkan orang..biralah aku dan die sasja yang tahu..

banyak juga dia mengadu dekat aku..contohnya dia rasa diri dia macam orang gaji di rumah sendiri..
walaupun duduk berdua tapi dia rasakan kawan dai ni tak respect dan tolong dia..aku bukan apa aku kesiankan dia..
da ah aku jauh..dia kena pk aku dan kawan2 dia..

banyak kali akem buat keputusan untuk tidur dan tinggal di rumah nenek dia tetapi dia tetap dengan pendirian dia untuk tolong kawan2 nya..tapi balasan yang dia dapat tak sama dengan apa yang dia dapat..

No comments:

Post a Comment